Algemeen webwinkel
- Hoe kom ik bij de webwinkel?
- Wat kan ik kopen in de webwinkel?
- Hoe werkt het als ik een Regio abonnement in de webwinkel wil kopen?
- Wordt er gecontroleerd op een betalingsachterstand als ik een Regio Jaarabonnement wil aanschaffen?
- Wat gebeurt er ik een betalingsachterstand heb op een eerder gekocht jaarabonnement?
- Kan een reiziger onder de 18 jaar een Regio Jaarabonnement kopen via de webshop?
- Hoe kan ik mijn reisproduct in de webwinkel betalen?
- Waar kan ik mijn bestelde reisproduct ophalen?
- Ontvang ik een herinnering als ik het abonnement nog niet heb opgehaald?
- Wat gebeurt er als ik de bestelling niet binnen de 30 dagen ophaal?
- Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij mijn webwinkel bestelling?
- Als ik een Regio Maandabonnement al opgehaald en toch besluit dat ik het wil annuleren, wat kan ik dan doen?
- Wat moet ik doen als ik mijn webbestelling niet kan ophalen?
- Wat moet ik doen als mijn iDeal-betaling niet gelukt is?
- Mijn betaling is gelukt, maar het lukt niet om mijn bestelling op te halen. Wat nu?
- Wanneer starten de automatische incasso's als ik een Regio Jaarabonnement heb gekocht via de webwinkel?
- Wat moet ik doen als ik voor mijn jaarabonnement een herinnering ontvang?
- Naar wie wordt de mail met de betalingsherinnering gestuurd?
- Hoe vaak krijg ik een mail met een betalingsherinnering voor een jaarabonnementstermijn?
- Als ik een Regio Jaarabonnement heb opgehaald en toch besluit dat ik het jaarabonnement wil stopzetten, wat kan ik dan doen?