Telefoon
De RET Klantenservice is telefonisch bereikbaar via: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten)
Bellen via een tolk
De RET is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking. Je kunt ons bellen in gebarentaal, spraak of tekst.
Hoe werkt bellen via een Teletolk?
Met één druk op onderstaande knop op de kom je op ons eigen belportaal. Daar kan je kiezen tussen communiceren in Nederlandse Gebarentaal of in tekst. De gebarentolk of tekstbemiddelaar vertaalt het gesprek van gebaren of tekst naar gesproken Nederlands en terug naar de klantenservice medewerker. Zo kan een doof of slechthorend persoon zonder moeite, en zonder extra kosten, bellen met onze klantenservice.
Openingstijden RET Klantenservice
Tijd | |
---|---|
Maandag tot en met vrijdag | 07:00 - 19:00 uur |
Zaterdag en zondag | 09:00 - 17.00 uur |
Openingstijden RET Klantenservice tijdens de feestdagen
Tijd | |
---|---|
1e en 2e Kerstdag | 09:00 - 17:00 uur |
Nieuwjaarsdag | 09:00 - 17:00 uur |
Openingstijden melden geluidsklachten tijdens RET werkzaamheden in de nacht (overdag via normale RET Klantenservice)
Tijd | |
---|---|
Maandag tot en met zondag | 23:00 - 6:00 uur |
De RET is voor geluidsklachten tijdens RET werkzaamheden in de nacht telefonisch bereikbaar via: 010-4476699