Telefoon

De RET Klantenservice is telefonisch bereikbaar via: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten)

Bellen via een tolk

De RET is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking. Je kunt ons bellen in gebarentaal, spraak of tekst.

Hoe werkt bellen via een Teletolk?

Met één druk op onderstaande knop op de kom je op ons eigen belportaal. Daar kan je kiezen tussen communiceren in Nederlandse Gebarentaal of in tekst. De gebarentolk of tekstbemiddelaar vertaalt het gesprek van gebaren of tekst naar gesproken Nederlands en terug naar de klantenservice medewerker. Zo kan een doof of slechthorend persoon zonder moeite, en zonder extra kosten, bellen met onze klantenservice.

Teletolk klantenservice


Openingstijden RET Klantenservice

Tijd
Maandag tot en met vrijdag07:00 - 19:00 uur
Zaterdag en zondag09:00 - 17.00 uur


Openingstijden RET Klantenservice tijdens de feestdagen

Tijd
1e en 2e Kerstdag09:00 - 17:00 uur
Nieuwjaarsdag09:00 - 17:00 uur

Openingstijden melden geluidsklachten tijdens RET werkzaamheden in de nacht (overdag via normale RET Klantenservice)

Tijd
Maandag tot en met zondag23:00 - 6:00 uur

De RET is voor geluidsklachten tijdens RET werkzaamheden in de nacht telefonisch bereikbaar via: 010-4476699