Bij wie kan ik terecht met vragen over de OV-chipkaart?

De Klantenservice OV-chipkaart beantwoordt vragen over:

  • De aanschaf van een OV-chipkaart
  • Het melden van een verloren of gestolen OV-chipkaart
  • Het gebruik van de OV-chipkaart

 

Je kunt de Klantenservice OV-chipkaart per telefoon bereiken op 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 07.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur. Je kunt ook de website raadplegen: www.ov-chipkaart.nl.

Ben je student en heb je vragen over je Studenten OV-chipkaart, bel dan DUO op (050) 599 77 55 (lokaal tarief), of kijk op www.duo.nl . Heb je als student een specifieke vraag over de ontvangst en service van de Studenten OV-chipkaart, bel dan met de Klantenservice Studentenreisproduct op 085-1109988 (lokaal tarief), of kijk op www.studentenreisproduct.nl .

De RET beantwoordt vragen over:

  • RET Reisproducten en -voorwaarden
  • Reizen met de OV-chipkaart binnen het vervoergebied van de RET
  • Tarieven binnen het vervoergebied van de RET

 

Ga naar de RET Klantenservice pagina voor de verschillende contactmogelijkheden.