Bij wie kan ik terecht met vragen over de OV-chipkaart?
De Klantenservice OV-chipkaart beantwoordt vragen over:
- De aanschaf van een OV-chipkaart
- Het melden van een verloren of gestolen OV-chipkaart
- Het gebruik van de OV-chipkaart
Je kunt de Klantenservice OV-chipkaart per telefoon bereiken op 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 07.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur. Je kunt ook de website raadplegen: www.ov-chipkaart.nl.
Ben je student en heb je vragen over je Studenten OV-chipkaart, bel dan DUO op (050) 599 77 55 (lokaal tarief), of kijk op www.duo.nl . Heb je als student een specifieke vraag over de ontvangst en service van de Studenten OV-chipkaart, bel dan met de Klantenservice Studentenreisproduct op 085-1109988 (lokaal tarief), of kijk op www.studentenreisproduct.nl .
De RET beantwoordt vragen over:
- RET Reisproducten en -voorwaarden
- Reizen met de OV-chipkaart binnen het vervoergebied van de RET
- Tarieven binnen het vervoergebied van de RET
Ga naar de RET Klantenservice pagina voor de verschillende contactmogelijkheden.