Als ik een Regio Jaarabonnement heb opgehaald en toch besluit dat ik het jaarabonnement wil stopzetten, wat kan ik dan doen?

Binnen garantieperiode
Als het jaarabonnement al is opgehaald bij een ophaalautomaat, geldt de garantieperiode zoals in de productvoorwaarden van een Regio Jaarabonnement vermeld staat. Binnen deze garantieperiode (voor de ingangsdatum of ingangsdatum + 1 dag) kan het abonnement kosteloos beëindigd. Dit kan telefonisch via 0900-5006010 (gebruikelijke belkosten) of bij één van onze Servicepunten. Het aankoopbedrag ontvang je terug op je rekening. Er wordt geen contant geld teruggegeven.

Buiten garantieperiode
Buiten de garantieperiode (na de 2e dag van geldigheid) kan het abonnement ook voortijdig stopgezet worden. Dit kan met ingang van de eerstvolgende abonnementstermijn (afhankelijk van je ingangsdatum). Stopzetten van het Regio jaarabonnement kan per telefoon 0900-5006010 (gebruikelijke belkosten) of bij één van onze Servicepunten.

Let op. Voortijdig stopzetten van het Regio Jaarabonnement kost 5 euro administratiekosten.

<link file:958 download file>Hier kun je de productvoorwaarden terugvinden.

Houd er rekening mee dat bij stopzetten per telefoon de stopzetting nog wel opgehaald moet worden bij een ophaalautomaat.