Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen bij een jaarabonnement?
Ga je verhuizen of verandert er iets anders in je persoonsgegevens of betaalgegevens? Geef dit dan tijdig per e-mail door aan onze jaarabonnementenadministratie. Vermeld in de e-mail je naam, adres, woonplaats en klantnummer. Bij wijzigen van het rekeningnummer vermeld dan zowel je oude als je nieuwe bankrekeningnummer en voeg digitale kopieën toe van je bankpas, je legitimatiebewijs en een bankafschrift.
Heb je geen toegang tot e-mail, dan kun je voor het doorgeven van een wijziging ook een brief sturen naar: RET, Afdeling Jaarabonnementen, Antwoordnummer 50525, 3050 WB Rotterdam. Een postzegel is niet nodig.
Let op! Vergeet niet om ook de landelijke Klantenservice OV-chipkaart op de hoogte te stellen van een eventuele verhuizing? Als je een account hebt op www.OV-chipkaart.nl, kun je daar je adreswijziging doorgeven. Heb je geen account, dan kun je het formulier 'Wijziging persoonsgegevens' hiervoor gebruiken. Dit formulier vind je hier. Stuur het formulier op naar het adres dat vermeld staat op de achterzijde.