Aanschaf, wijzigen of stopzetten
Algemeen abonnement
- Betalingsachterstand jaarabonnement
- Wat moet ik doen als mijn kaart met abonnement kwijt of gestolen is?
- Hoe kom ik aan een OV-verklaring voor de Belastingdienst?
- Waar koop ik een Sterwaarde-abonnement?
- Mijn OV-chipkaart met abonnement doet het niet meer. Wat nu?
- Wat zijn de productvoorwaarden van de verschillende abonnementen?
Facturatie en incasso
- Kan ik bij de RET aan de balie mijn maandelijkse termijn betalen?
- De maandelijkse afschrijving is mislukt. Wat nu?
- Mijn abonnement werkt niet meer, is de betaling mislukt?
- Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
- Wordt mijn abonnement weer gedeblokkeerd na betaling?
- Ik wil graag weten wat mijn betalingsachterstand is. Waar kan ik terecht?
- Hoe kan ik mijn abonnement betalen?