Over OVpay
Betalen
- Met welke betaalmiddelen kan ik in- en uitchecken?
- Mijn contactloze betaalpas of creditcard is geblokkeerd voor in- en uitchecken door onvoldoende saldo. Kan ik dit openstaande bedrag overmaken?
- Waar kan ik mijn reiskosten zien?
- Waarom staat er een afschrijving van 0,- euro op het afschrift van mijn creditcard?
- Wordt er borg ingehouden op mijn contactloze betaalpas of creditcard als ik incheck?
- Kan iemand via contactloos betalen geld van mijn betaalpas of creditcard afhalen?
- Hoe krijg ik mijn geld van een gemiste check-in of check-uit terug?
- Hoeveel saldo moet er op mijn rekening staan?
- Is in- en uitchecken met je contactloze betaalpas of creditcard goedkoper dan het kopen van een kaartje bij de buschauffeur?
- Wat moet ik doen als een verkeerd bedrag van mijn rekening is afgeschreven?
In- en uitchecken
- Wat moet ik doen als ik ben vergeten uit te checken?
- Kan ik een overzicht van mijn reizen downloaden?
- Kan ik ook met mijn contactloze betaalpas of creditcard op mijn mobiel in- en uitchecken?
- Moet ik mijn contactloze betaalpas of creditcard uit mijn portemonnee of hoesje halen bij het in- en uitchecken?
- Kan ik met korting of een abonnement in- en uitchecken met mijn contactloze betaalpas of creditcard?
- Hoe zit het met privacy bij het in- en uitchecken met mijn contactloze betaalpas of creditcard?
- Moet ik per rit bij het in- en uitchecken dezelfde contactloze betaalpas of creditcard gebruiken?
- Er staat ‘naam onbekend’ op mijn reisoverzicht, wat betekent dit?
- Wat gebeurt er als ik mijn gemiste check-in of check-uit heb aangepast?
- Hoe wordt er gecontroleerd dat ik ben ingecheckt?